Thursday, October 22, 2009

õpistiilide test ! .

Pärast õpistiilide testi läbimist sain ma järgmised tulemused :


Visuaalne: 4
Kuulmispõhine: 9
Kirjutamis- ja lugemispõhine: 4
Kinesteetiline: 2


Minu arvates ei ole need tulemused päris tõesed, kuna põhiliselt ma õpin ainult läbi kirjutamise kaudu . Tulemused näitavad, et kuulmispõhine õppimine on kõige kõrgem . Minu arvates teiste inimeste kuulamisega ei ole mul kõige paremini . :) Näiteks kui õpetaja tunnis midagi räägib ja mind see teema huvitab siis ma kuulan ja jätan ta jutu enam-vähem meelde aga kui see teema pole huvitav või lihtsalt uni on siis ma kuulen mida ta räägib aga meelde küll midagi ei jää . Aga kui ma olen selle ebahuvitava teksti põhjal teinud kontspekti siis on palju lihtsam asju meelde jätta . Ka pähe õppimistega on nii, et kui olen teksti paar korda läbi kirjutanud siis seda teksti esitades nagu jookseb see läbikirjutis silme ees .
Seda testi täites hakkasin ma esimest korda mõtlema sellele kuidas ma õpin . Ja kui pikemalt mõelda siis tegelikult ma ei õpigi eriti . Edaspidi hakkan ma õppimisel kasutama rohkem erinevaid viise, et saada erinevad õppetükid paremini selgeks .

No comments:

Post a Comment